Değerli Velilerimiz;
Okulumuz yöneticileri ve Öğretmenlerimiz ile görüşmelerinizi Milli Eğitim Bakanlığımızın İşlem Genel Müdürlüğünün dijital uygulamaya geçirmiş olduğu OKULDAN RANDEVU AL sistemi ile yapılacaktır.
Okul yöneticilerimiz ve öğretmenlerimizin zaman açısından uygunluğu bulunan saatlerde görüşmelerinizi yapabilmeniz için okulumuz internet sitesi üzerinden e-devlet kullanıcı bilginizle sisteme giriş yapmanız gerekmektedir.
Öğretmenlerimizin müsaitlik tablosundan boş olan zaman dilimleri için randevu talebinde bulunabilirsiniz.Randevu alınacak haftadan önceki cuma günü öğle saatine kadar sistem açık tutulacak olup aynı gün öğleden sonra okul yönetimimizce öğretmenlerimize randevu saatleri bildirecektir. Velimiz olarak, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talep edebileceğiniz gibi aktif ve eski randevularınızı da görebilecek ve günü gelmemiş randevunuzu da iptal edebileceksiniz.
Gereğini rica ederim.
Fuat ERDAŞ
Okul Müdürü
1.Adım
Okulumuz Web sitesine (https://ibnisinaasml.meb.k12.tr/tema/index.php ) giriş yaparak Ana sayfasında bulunan “Okuldan Randevu Al “linkine tıklayınız..
2.Adım
Açılan “ e-Devlet Kapısı “ ndan T.C.kimlik Numara ve Şifreniz ile giriş yapınız.
3.Adım
İstenen Bilgileri giriniz.Altta bulunan Başvuruyu onayla butonuna tıklayınız..